CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 19, 2012

jEngUk-II bLogG laRh ...

assalamualaikum , FATIN NADZIRAH AHMAD ROSDI ...lama sgt x update blog nih .. hmm , nih pon time x busy , tpi ak ukak kjap jee .. miss sgt-II kat unk weyh !! t ak cuti sem blan 2 .. unk cuti sem bler ? ak gan saadah miss gler-II kat unk .. ska sgt nak buli unk best kottt .. hahaha .. cnfrm unk makin gumuk an ... cntrol mkan skit , t dpt pnyakit weyh ... btw pape pon take care auuww .. jgn noty-II .
KYLA KIKI a.k.a ADAA FASTES

Sunday, April 22, 2012

uuuuuu~~ lma x usha blog ^^

bosan !!! lapo laaa ~ ~


                 ngantok pon ade....urmmm,,btw i miss u .....hihihihi

Tuesday, February 7, 2012








Tiba di hospital,choi rim & eun gun di rawat....jungmin,woohyun,L & yoseob menunggu di luar bilik kecemasaan...setelah 8 jam di bilik kecemasaan,akhirnya choi rim & eun gun selamat di rawat...mereka di tmpat kan di bilik khas...Di dlam bilik,choi rim jaga dari tidurnya... “choi rim ssi...”pnggil jungmin & woohyun serentak... “urmmm,awk ber-2 masih ada kat sni..”kata choi rim dgn lemah... “gwenchana...”balas jungmin... “saya bleh temankan awk...”sampuk woohyun... “jgan mcm nii...awk ber-2 pon kena brehat gak,so xyah riso sgt pasal saya ea...”jwab choi rim... “tapi...awk masih....”kata jungmin tpi choi rim memotong p'ckapannya... “please jgn ssahkan diri ea...see!pkaian skolah pon x tukar lgi...woohyun ssi...jungmin ssi...balik laa sya ok je kat sini...kalau awk ber-2 x balik sya xnak jdi chingu awk 4 eva & eva...”balas choi rim & sedikit gurauan... “haaiisshh,,smpat lgi nak b'gurau ea...”kata woohyun smbil m'cubit lmbut pipi choi rim... “ok!! kami balik...jgn byk b'gerak taw,,take care..”kata jungmin lantas memeluk choi rim & kiss dahinya lalu keluar dari bilik choi rim....woohyun mrapati choi rim... “takecare...”bisik woohyun di telinga choi rim & pantas dia mengucup bbir choi rim lantas keluar dari bilik...choi rim kaget dgn kedua-2 seniornya tadi...malu,marah,hairan semua bercmpur....sebaik saja jungmin & woohyun keluar dari bilik choi rim... “jungmin ssi...tggu jap...”kata woohyun lalu m'mggng bahu jungmin...langkah jungmin terhenti... “ohh!!woohyun...waeyo??”tnya jungmin... “urrmmm,kau dah ada hati dgn choi rim??”tnya woohyun... “apa pnye soalan nii..”balas jungmin... “jungmin...be serius please...that truth what i said just now??”kata woohyun... “hey,mna ada laa...ak & dia just chingu..x lbih dari 2 woohyun...tdi 2 just friend hug & kiss...”jawab jungmin smbil m'ngenyitkan matanya kpda woohyun & beredar dari situ...woohyun hnya tersenyum setelah m'dgar kata2 jungmin...Jungmin di dlam kereta... “fuuhhh!!all is well jungmin...”smbil menepuk2 dada nya...& dia m'hidupkan keretanya lalu berlalu dari situ... “xpyah laa kau nak tipu ak jungmin...ak knal kau dah lma...”kata woohyun yg melihat jungmin dari pintu utama hospital...sebaik saja melihat jungmin beredar dari perkarangan hospital...woohyun lantas menuju ke bilik choi rim...lalu dia masuk,melihat choi rim sdang lena di katil...woohyun merapati choi rim yg sedang lena...lantas woohyun meletakkn muka nya di bantal choi rim smbil melihat wjah sugul choi rim yg tidur nyenyak...lmbut jari jemari hoya m'meggng wjah choi rim dari dahi hingga ke dagu...dia meneliti wjah choi rim... “choi rim ssi...be mine please...saranghae...”kata woohyun separuh berbisik smbil matanya x lpas2 memndang wajah choi rim...Dalam masa yg sama jungmin melihat & terdengar apa yg di katakan woohyun tadi di sebalik pintu...dia m'gnggam tgannya,lantas m'nggalkn crmin matanya lalu m'nangkup mukanya dgn tpak tgnnya & berlalu dari situ....


Di bilik eun gun,yoseob berada di sebelah kanan eun gun & L di sblah kiri.... “hmmm,kau xnak balik ke?”tnya L kpda yoseob yg sdang m'mndang eun gun... “blum lgi...kalau kau nak balik laa dulu..”balas yoseob...L hnya diamkan diri setelah m'dgar jwapan dari yoseob...keadaan menjadi sunyi...tiba2 air mata eun gun pantas mengalir dari matanya yg tertutup...pantas yoseob m'yapu lembut air tersebut dari terus m'galir...L baru m'geluarkan sapu tgn dari koceknya tapi yoseob m'dahuluinya... “eun gun ssi...waeyo u crying??”tnya yoseob smbil mengucup tgan eun gun...L terpaku melihat kwannya berbuat bgitu di hdapannya...yoseob perasan yg dia sedang diperhatikan oleh L lantas dia meletakkn tgan eun gun di sisi tbuhnya... “yoseob ssi.... L.....”sayu,lemah suara eun gun...anak matanya m'mndang kiri & kanan...yoseob & L tersnyum melihat eun gun dah sedar... “eun gun ssi...”pnggil yoseob... “eun gun ssi...”pnggil L... “saya ok ke??”tnya eun gun... “gwenchana..awk dah di rawat & skarang awk hnya perlu bykkn rehat...”jwab L... “kamsa L...”balas eun gun smbil tersnyum...sebaik saja eun gun memndang raut wjah yoseob air matanya laju m'galir....lalu eun gun meletakkn tapak tgnnya di pipi yoseob & yoseob m'mggng tgan eun gun.. “waeyo eun gun??”tnya yoseob... “snow doll...snow doll..is gone 4 ever..”balas eun gun sdih,air matanya laju mengalir...dalam masa yg sama,L bingkas bangun & terus keluar dari bilik eun gun... “snow doll kan tnda persahabatan kter ber-2...”smbung eun gun... “it ok eun gun....snow doll bleh di cari tpi awk tiada gntinya...”balas yoseob smbil jarinya m'yapu air mata eun gun m'galir... “mianei yoseob ssi....mianei...”kata eun gun lalu memeluk yoseob bgi meredakan kesedihannya.... “ssshhhh,stop crying eun gun...it ok nae...”pujuk yoseob lalu mengusap2 blakang eun gun...dakapan eun gun semakin kuat seprti dia xnak yoseob prgi dari situ...L hnya m'merhati dari luar..lantas dia menendang dinding & berlalu dari situ... “eun gun ssi....please stop crying...awk x b'slah lngsung dlm hal niii...ini semua takdir,awak kne trima apa yg dah jadi...ok!! be storng..”smbung yoseob...eun gun masih m'nangis di dada yoseob.... “tapi saya sygkan snow doll 2....”balas eun gun dalam tersedu-sedu...yoseob tersentap dgn kata2 eun gun... “hmmmm,snow doll 2 amat bermakna bgi awk...tpi skarang dah xda...bgi saya awk 2 lgi pnting dari snow doll 2 sbab awk tiada gntinya...”kata yoseob....eun gun meleraikan pelukkan nya & menundukkn pandangan nya...air matanya masih menitis bbir nya m'geletar...perlahan2 yoseob m'angkat muka eun gun & dia merenung dlm2 ke dalam anak mata eun gun...dia bleh rasakan kesedihan eun gun alami... “eun gun ssi..i'll be here with u...”lalu yoseob m'gucup bbir eun gun...eun gun hnya membiarkan saja & setelah itu yoseob m'baringkan eun gun...sebaik saja eun gun di baringkan,dia terus lena...


woohyun masih lagi bersama choi rim...lantas woohyun bangun & menuju ke jendala smbil m'nikmati malam yg sunyi,matanya m'merhati bulan & bintang di langit... “woohyun ssi...”pnggil choi rim yg terjaga dari lena nya... “nae...”balas woohyun lalu merapati choi rim & dduk di seblah choi rim... “kan tdi awk kata awk nak balik...tpi knpa awk masih di sini??”tnya choi rim....tiba2 tgan choi rim terasa titisan...alangkah terkjutnya choi rim melihat woohyun menitiskan air matanya di hadapan dia... “woohyun ssi...waeyo??”tnya choi rim... “nothing... mata sya msuk habuk..”balas woohyun,pantas dia m'gosok2 matanya.... “urrmmm,masuk habuk?!!”duga choi rim... “yup!! swear sya x tpu..”bhong woohyun... “ok!! i believe you...”balas choi rim... “choi rim ssi...”pnggil woohyun lmbut... “nae woohyun...”jwab choi rim... “buat masa skunk nii hati awk 2 dah di miliki org ke??”soal woohyun... “hati???di miliki org?? soalan ape yg awk tnya niii..”balas choi rim... “please be serius...be honest...”rayu woohyun...choi rim hnya mendiamkan diri & dia m'alihkan pndangannya dari melihat wajah sugul woohyun... “choi rim..please answer me...”pinta woohyun... “urrrmmm,mna ada lagi...”jwab choi rim perlahan...lantas woohyun menarik lengan choi rim lalu choi rim mehadapnya...woohyun renung mata choi rim sedlm-dlmnya...choi rim lantas melarikan pandangannya... “choi rim ssi...awak rasa apa bila awk renung anak mata saya...tell me..”kata woohyun...tpi tiada jwapan choi rim... “choi rim...choi rim...”pnggil woohyun... “enough woohyun....dlm hati sya xda siapa2 pon kcuali my parents...”jwab choi rim... “really??”tnya woohyun...choi rim hnya m'anggukkn kpalanya...tiba2 satu kucupan hangat hinggap dibbir choi rim....choi rim kaget & dia terpaku...setelah itu.. “awk tidur ea..saya pulang dulu ye..”kata woohyun smbil m'gusap kpala choi rim & berlalu dari situ... “apa dah jadi dgn aku nii...knapa aku x mlwan...oh god!!!what happen to me???”ngomel choi rim dlm tangisan....Di luar hospital,woohyun tersrmpak dgn L...L sedang b'sandar di dinding smbil m'nundukkn pandangannya.... “L...asal kau ada kat luar nii??eun gun mcm mna??”tnya woohyun lalu m'mggng bahu L... “Ehh!!kau woohyun...urrmmm,eun gun dah sedar tadi...tapi.....”jawab L “tapi apa L??”tnya woohyun... “hmmm,xda pape laaa...jom balik lgi pon yoseob bleh jga kan eun gun...”balas L lantas menuju ke kereta... “agak dah....”ngomel woohyun lalu menuruti langkah L....sebaik saja woohyun & L meninggalkan perkarangan hospital...yoseob pula keluar dari bilik eun gun & pulang ke rumah untuk berehat....


Matahari memancar masuk melalui jendela...burung2 berkicauan....udara pagi yg amat nyaman...choi rim m'gosok2kan mata akibat silauan dari matahari... “aaiiisshhh,dah pagi rupanya...”ngomel choi rim smbil mengeliat... “morning choi rim...”sapa someone dari belakang... “hiong wooyoung....ehh!! unni IU pon ada skali...”kata choi rim tkjut dgn kdtagan abg & kakak iparnya.... “mcm mna....hiong dgn unni taw....”kata choi rim lantas wooyoung mencelah.... “haaiisshh,sudah2 laa 2...jgn byak ckp...b'syukur laa kami dtg taw...klau ikutkan hati malas nak dtg...”gurau wooyoung... “yeobo...jgn laa usik choi rim nii..dia baru jee sembuh...jgn ambil hati ea dgn hiong kamu nii..”pjuk IU.... “see,,unni pndai jaga ati choi rim,hiong xda langsung...nympah tol laaa..”rajuk choi rim... “ala...ala...jgn laa merajuk dongsaeng hiong nii..nnti x cute nnti...”pjuk wooyoung lalu memeluk choi rim....IU hnya tersenyum melihat gelagat 2 suaminya & adik iparnya smbil memotong buah... “aaiisshh,dah besar nak mnja2 dgn hiong...”balas wooyoung... “alah,,bia laa...dongsaeng miss sgt2 kat hiong...”kata choi rim yg masih memeluk wooyoung... “ehh!! kamu nii lebih2 plak...nnti unni kamu 2 jelez nnti...”kata wooyoung smbil ketawa kecil...IU hnya tersnyum & m'geleng2kan kpalanya... “hmmm,makan laa buah nii...sdap taw...”pelawa IU... “honey,,suapkan please...”kata wooyoung smbil m'buka mulutnya... “suap laa sndiri,awk bukan sakit pon...saya nak suap choi rim jee...”jwab IU lantas dia m'yuapkan buah ke mulut choi rim... “yummy,,hiong sdapnya buah nii...”kata choi rim bergurau dgn wooyoung...wooyoung mencebikkn bbirnya... “ala...ala..baby tua dah mrajuk plak...ok!! saya suapkan ea...”pjuk IU melihat suaminya merajuk & wooyoung m'buka mulut.... “haaiisshh,,mcm bdak2 laa hiong nii,ngada2 tol...”kata choi rim smbil ketawa... “eleh kamu 2 jelez kan..”kata wooyoung...lantas mereka ber-3 ketawa bersama-sama... “hmmm,lpas ni hiong & unni nak bawa kamu jln2...”kata wooyoung... “ye ke??msti laa nak..”jwab choi rim smbil tersnyum...


Di bilik eun gun..eun gun masih lena di buai mmpi....seseorg menuju ke jendela lantas m'yelak langsir & membuka tingkap supaya udara bersih masuk ke bilik tersebut...lalu kucup hangat singgah di pipi & dahi eun gun...eun gun m'gosok2kan matanya... “urrmmm,pagi dah...ngantuk nya...”ngomel eun gun & ingin smbung tidurnya... “eun gun ssi...morning...”kata someone yg berada di sisinya...eun gun terus memandang ke arah sisi...dia tersenyum riang melihat someone di sisinya...lalu eun gun mendakap orang itu... “hiong....”kata eun gun lalu m'nangis... “hey,knapa m'nangis...x happy laa mcm nii jmpa hiong nangis2...”pjuk junho... “bukan ape dongsaeng rindu kat hiong...”jwab eun gun menngis di dada abgnya... “sudah2 laa 2...jgn nangis lgi ea...hiong dtg sini bkan nak tgok dongsaeng crying...ok”kata junho smbil m'yapu air mata eun gun dari terus m'ngalir... “hmmm,makna nya hiong dah taw laa sbab apa eun gun ada kat sini...”kata eun gun...junho m'anggukkn kpalanya... “mianei,m'yusahkan hiong jee dtg sni...”kata eun gun... “it ok!!asal kan dongsaeng hiong nii selamat...”jawab junho lalu mencubit hidung eun gun...eun gun ketawa kecil... “mari hiong bawa eun gun jalan2...”pelawa junho... “ok!! tpi dongsaeng lapa laa..”jwab eun gun... “ala ciannya..lapar ea,kat bwah nnti kter breakfast ea...”kata junho...sebaik saja keluar dari bilik... “choi rim ssi....”pnggil eun gun melihat choi rim & 2 org bersama nya keluar dari bilik...choi rim memndang ke blakang,dia terus tersnyum... “eun gun ssi...kau dah sedar...”jerit choi rim...lantas wooyoung & IU menolak kerusi roda menghmpiri eun gun & junho... “yup!!ak ok dah nii choi rim...frstly mianei ya sbab ak x percaya kan kau...”kata eun gun lalu m'mggng tgn choi rim... “ak pon sma eun gun...mianei sbab libatkan kau dlm hal nii...kalau ak bgitaw awl2 cnfrm x jdi mcm nii...”jwab choi rim... “xpa bnda dah jadi..nak wat mcm mna an,,trima jee laaa...eh!!lupa plak,ni hiong ak lee junho...hiong nii choi rim my chingu...”kata eun gun... “annyeong choi rim...”kata junho smbil memggng kpala choi rim... “ye annyeong junho oppa...”balas choi rim... “eun gun ssi...ni wooyoung my hiong & nii lee jieun (IU) his wife...hiong,unnie...nii eun gun my chingu & lgi sorng 2 lee junho her brother...”kata choi rim... “annyeong junho..”kata wooyoung lalu mereka ber-2 berpelukan... “annyeong junho...”kata IU lalu bersalaman dgn junho... “ye annyeong wooyoung,IU...”kata junho... “urrmmm,nii eun gun yg choi rim story kan tadi ea...”kata wooyoung lantas merendahkan badannya... “kamu lain kali cubit jee telinga choi rim 2,,cian kamu kan..maap laa maknae oppa 2 nakal skit...”kata wooyoung smbil m'cubit lmbut pipi eun gun... “aaiisshhh,hiong!!! hiong 2 lgi nakal taw...”rajuk choi rim... “hmmm,maap laa ea mereka ber-2 nii mmg slalu mcm nii...”kata IU....junho & eun gun hnya ketawa kecil... “jom laa kter semua jln sma2 pas 2 prgi breakfast...”pelawa junho...mereka semua bersetuju & berlalu m'ninggalkan tngkat ats lantas trun ke bawah menuju ke cafe untuk breakfast...semasa menikmati breakfast...mereka berbual & berkenalan dgn lbih rapat... “hmmm,junho...eun gun...kami mnta diri dlu ea...nak bwa bdak nakal nii jln2...”kata wooyoung smbil m'mggng kpala choi rim...choi rim m'cebikkn mulutnya...IU hnya m'gelengkan kpalanya... “ok2!!!have fun...”jwab junho...mereka pon beredar dari situ... “urrmm,hiong rasenya dongsaeng dah sembuh...so bleh laa balik umah kan...”kata eun gun smbil m'mggng lengan junho... “nope!!!dongsaeng kne stay kat sini lgi 2 days...”jwab junho... “2 days..lma nya...bosan laa stay kat sini...please take me home...please...”pujuk eun gun... “dongsaeng...x bleh,ok mcm nii..bia hiong jga dongsaeng ea...”balas junho... “urmmm,ye laa..”jwab eun gun lalu m'meluk tbuhnya... “ala...eun gun kne laa hapy kn hiong yg jga 2 hari nii...”kata junho...eun gun hnya m'anggukkn kpalanya... “ok laa..jom hiong bawa jln2...”pelawa junho... “ok!!”jwab eun gun ringkas...


Semasa jungmin menuju ke pintu masuk hospital...dia ternampak choi rim di tasik sdang dduk di ats kerusi roda...lalu dia m'nuju kpda choi rim...wooyoung & IU sdang berbual di krusi pnjang yg berada di blkng choi rim...choi rim tkjut tiba2 dia di peluk dari blkang... “hiong!! apa nii tkjut taw...tadi kata nak borak2 gan unni...”marah choi rim...wooyoung & IU ketawa bsar... “ehh!!!jungmin ssi...knapa awk wat mcm nii..xmalu ke hiong dgn unni sya tgok...”bisik choi rim... “really...aduhhh.malunya...igtkan awk sndirian kat sini...”jwab jungmin perlhan2 meleraikan pelukannya...choi rim memandang hiong nya masih ketawakan nya... “hiong dah2 laa 2 ketawa kan dongsaeng...”kata choi rim... “amboi...rmantiknya buah ati dongsaeng...i like it...”gurau wooyoung... “jungmin nii bkan buah ati dongsaeng laa,,chingu laaa...”jwab choi rim... “ok2!!!jgn marah lgi ea...hiong klah...”kata wooyoung smbil m'angkat kedua-2 tgnnya ke udara... “hmmm,annyeong nan park jungmin imnida...”kata jungmin... “annyeong...”jwab IU & wooyoung serentak... “mianei hiong,,noona...pasal tadi...”kata jungmin... “xpa laa kami pham ank mda,,hiong pon mcm kamu gak dulu...”jwab wooyoung... “isshhh,yeobo ape nii malu laa..”kata IU smbil m'cubit lengan wooyoung...choi rim menepuk dahinya... “hmmm,kalau cm 2 kamu borak2 laa gan choi rim,,hiong nak jln2 gan my wife...”kata wooyoung lalu menarik tgn IU & prgi dari situ...sempat lagi wooyoung m'cubit pipi choi rim... “hiong!!!”jerit choi rim...jungmin ketawa kecil melihat gelagat wooyoung & choi rim...Di taman pula... “hiong,,x best laa dduk ats kerusi roda nii...dongsaeng ukannya ptah kaki...apa kata hiong dduk ats nii bia eun gun tolak...mcm mna???”kata eun gun... “xmau laaa...”tolak junho... “no..no..no...hiong kne gak dduk ats nii..”lantas eun gun bangun lalu menarik junho dduk di atas krusi roda... “ok!! hiong are u ready??”jerit eun gun... “eun gun ssi...hey,knapa tiba2 nii...”kata junho...lalu eun gun pula menolak abgnya yg dduk di kerusi roda...stiba saja di bukit..eun gun terlpas kerusi roda tersebut... “eun gun ssii....”jerit junho...dalam masa yg sama... L nampak kjadian tersebut lalu dia berjln menju kpda eun gun... junho jatuh di atas tanah... “eun gun menutup matanya...sebaik saja dia membuka matanya...abgnya m'nuju ke arah nya... “hiong,,sorry..”lantas eun gun lari dari junho... “eun gun ssi...jgn lari...siap kamu!!”jerit junho lantas m'gejar adiknya...eun gun ternmpak L menuju ke arahnya & dia terus m'yorok di blkang L... “awk bleh main lagi..kan awk 2 xshat lgi...”kata L... “dah sehat laaa...tgok tadi sya lari lagi...”balas eun gun... “eun gun ssi...dah laa 2 hiong pnat nii...ngaku klah..”bhong junho... “ye ke...see sapa x knl eun gun...”kata eun gun lalu keluar dari blkang L...dgn pantas junho merangkul pnggng adiknya... “hah!!dpat pon...snang nya nak tpu dongsaeng...”kata junho.. “eee...main tipu...”balas eun gun... “dah laa..pnat laa lari tadi...jom balik bilik..”kata junho lalu meleraikan rangkulnnya... “urrmm,yelaa..oppss lpa laa...hiong,,ni L chingu dongsaeng...dia senior at skolah...”kata eun gun... “annyeong nan myungsoo or lgi snang L je...”lantas b'salaman dgn junho... “ooo...L nice name..& good looking dari hiong nii...”kata junho... “eleh pasan laa 2...”kata eun gun kpda L kerana L di puji...
mna ada laa...awk nii pndai jee...”balas L...eun gun mencebikkn bbirnya...abgnya sudah jauh di depan m'gambil kerusi roda yg jatuh tdi... “eun gun ssi...jom balik bilik...”jerit junho dari jauh... “xnak...hiong dtg laa sini...xlarat laa nak jln prgi sana...”bhong eun gun... “L tlong hiong,,hntar kan eun gun ke sini...”jerit junho... “xda masalah...”jawab L lantas merapati eun gun & memangku eun gun... “ehh!! ape nii...trun kan sya...”pinta eun gun smbil menepuk2 dada L...L tidak m'hiraukan eun gun...lalu eun gun menutup mukanya...tiba saja di tmpat junho...junho tersnyum melihat eun gun malu & menutup mukanya... “cehhh..cm cinderella dgn prince jee hiong tgok tadi...”gurau junho... “diam laa...xnak ckp dgn hiong...”balas eun gun...L & junho hnya ketawa kecil...mereka ber-3 mnju ke bilik...

                                        ~ CONTINUE ~

Monday, February 6, 2012







Setelah menikmati makan malam di cafe....jungmin & yoseob m'hntar choi rim & eun gun ke apartment.... “hmmm,,dah lwat nii nnti esok jmpa kat skolah ea...”kata jungmin... “btw gomawo jungmin,,yoseob hntar kami ber-2 balik ea..”kata eun gun.... “kamsa ya!!eun gun jom naik cpat..nagntok nii”kata choi rim menarik lgan eun gun... “ok!!gudnite & takecare ya,annyeong”balas yoseob... “annyeong..”sambung jungmin...sebaik saja yoseob & jungmin beredar dari situ...choi rim & eun gun pon berlalu dari situ... “fuuhhh!!pnt laa ari nii kn choi rim...”kata eun gun... “urrrmmm,pnt,,ngntok..dah laa jom tido..”jwab choi rim dgn nada yg m'ngantok...tepat jam 12.30mlm,mereka ber-2 lena di bilik msing2...


Di luar kelihatan plajr2 lain berlari-lari di tgah2 skolah...eun gun di dlm klas asyik m'baca komik & choi rim pula m'mnjangkan lhernya untuk m'lihat apa yg terjdi... “weyh,,ada ape nii?tnya choi rim kpda slh sorg kwn sekelasnya... “hmmm,ada student bwu msuk..bdak laki katanya kiut...”balas kwnnya itu... “laaa,,bdak bwu rupa nya,,kowg usha mcm VIP je dtg..”kata choi rim lalu dduk di kerusinya semula... “cehhh,pe la dowg nii,time ak msuk dlu xda kecoh mcm niii..”ngomel choi rim smbil m'ltakkn pen di tlinganya....di kelas eun gun pula...eun gun x selesa m'baca kerana kwn2 yg lain bising & m'jrit2... “student listen here...”arah ckgu...keadaan kmbali tenang...semua mata tertumpu kpda ckgu & sorg laki yg berada di sisi ckgu... “annyeong..nan hoya imnida..”lantas pljar bru tersebut m'pknlkn dirinya... “ok..semua sila beri tunjuk ajar kpda chingu awk..ok!hoya awk bleh dduk di sebelah eun gun..”lalu ckgu m'nunding jari ke arah eun gun...lantas hoya menuju ke arah eun gun & dduk disebelahnya... “annyeong..i'm hoya..”sapa hoya lalu m'hulurkan tgn nya untuk bersalaman... “ye!!annyeong..nan eun gun imnida..”lalu eun gun bersalaman dgn hoya... “rmai p'minat awk ea??”tnya eun gun.. “mwo??!!”tnya hoya hairan dgn p'tnyaan eun gun... “awk cuba tgok skelling...”arah eun gun... semua pljar pompan x lpas2 m'mndang hoya... “hmmm,,dowg x pnah tgok bdak laki baru masuk ea??bodoh btul...”kata hoya...eun gun hnya diam krana kata2 hoya tadi agk kasar... “ring ding dong...ring ding dong...” loceng berbunyi... eun gun bngun dari krusi lantas hoya bersuara.. “bleh saya join awk rhat ari niii??”tnya hoya... “sure...itu pon klau awk x kberatan laa..”jwab eun gun smbil tersnyum...lalu mereka ber-2 jln b'iringan menuju ke taman sprti biase m'nunggu choi rim.... “hmmm,,hoya kejap ea..sya tggu kwn sya dulu..pas 2 bleh kter rest sama2...”kata eun gun lalu dduk di kerusi & hoya m'anggukkn kpalanya lantas dduk bersebelahan dgn eun gun...choi rim dtg dari arah blkang... “uiihhh,,sapa 2??yoseob??ehh!!semua senior ari ni da aktviti kat luar yg tnggal kat skolah junior jee...”duga choi rim.. “bukan yoseob lain sgt dari blkang...L ke?? lagi laa bukan...”duga choi rim... tiba2,, “aaaarrrgggghhhh”jerkah choi rim dari blkang...serentak hoya & eun gun terkjut.... “choi rim kau nii klau dtg x bleh ke dgn cara elok...fuhhh,sakit jntung ak taw..”balas eun gun lalu mencubit lngan choi rim... “aduuhhh3....ok!!mian2 saje je nak gurau gan kau...”balas choi rim smbil m'usap2 lgn yang di cubit eun gun... “kau nii xda adab ea..”kata hoya...lalu choi rim memndang ke arah hoya... “OMG!!! kau...kau..errr..kau...”kata choi rim gagap...hoya senyum sinis...choi rim t'kjut krana laki yg b'nama hoya ialah laki yg cuba m'cederakan nya di ski ais tmpoh hari... “ehh!!kau knl ke dia nii??nii hoya & hoya nii choi rim my chingu...”kata eun gun... “ooo..choi rim nma kau ea...hmmmm”sindir hoya.... “knapa dgn nma ak,ada ssah kan kau ke!!”bentak choi rim... “haaaiiisshhh,dun be childish laa choi rim,dia kan bdak baru...”pujuk eun gun.. “hey,yang kau bela sgt mmat knape eun gun...dia nii jahat,xda adab...”kata choi rim... “choi rim please laaa jgn sangka bruk kat hoya bleh x??!!”balas eun gun & beredar dari situ... “eun gun ssi...eun gun ssi...”pnggil choi rim...hoya snyum sinis... “aaiisshh,xgna!! nii semua kau pnye pasal...”marah choi rim... “come on choi rim...actually u'r chingu believe me than u..poor u...now,ak bleh laa hasut kwn xgna kau 2 spaya prcayakn ak dari kau...bye!!”balas hoya dgn kata2 yang m'buatkan choi rim panas... “aduuhhh,mcm mna nii...hah!!jungmin gan yoseob bleh tolong ak...”lantas choi rim text jungmin spya mereka bleh jmpa di 1 tmpat...eun gun berada di blakang skolah... “urrrmmm,eun gun ssi...”pnggil hoya lmbut...lalu eun gun m'mndang ke arah hoya... “oh!!hoya..frstly,mianei ya pasal choi rim tdi...”kata eun gun... “hmmm,it ok..sya taw nii bdak baru...tpi xyah laa nak tduh sya bkan2..”hoya m'yusun ayt.. “urrmmm,mianei hoya...choi rim baik org nya..mybe cara dia b'gurau 2 kasar skit...”balas eun gun smbil matanya m'mndang ke bawah... “eun gun ssi....”lalu lengan hoya berada di bahu eun gun...eun gun t'kjut lantas m'alihkan lgan hoya dari bahunya...lantas hoya memasukkn tgan nya ke poket seluar... “urrmmm,mianei kalau awk x selesa...”kata hoya...eun gun memndang hoya dgn snyuman yg x ikhlas... “urrmmm,ok laa hoya sya balik kelas dulu ea...”kata eun gun & terus berlalu dari situ...hoya hnya melihat eun gun berlalu dari situ...lantas hoya m'yandar ke dinding sambil m'nangkup muka nya dgn tangannya... “watch out choi rim!!”ngomel hoya & beredar dari situ...semasa menuju ke kelas..choi rim bertembung dgn hoya...langkah choi rim terhenti... “hai my enemy...have a good ya!!!hari 2 kat ski ais bkan main handal ea...kalau ak x dpt kau,kwan kau pon akan kne nasib yg sama...”ugut hoya... “ehh!!kau nii kuang aja laa..xyah laa nak babit kwn ak lak...pengecut!!”bentak choi rim lalu m'mggang kolar baju hoya...tiba2 eun gun keluar dari kelas & melihat kejadian tersebut... “choi rim..sudah2 laa 2...kau xyah laa nak kasar dgn hoya...dia x wat slah kan...”kata eun gun menepis tgan choi rim di kolar baju hoya... “eun gun ssi...kau lbih percaya kan hoya dari kwan kau niii...please laa weyh kau x knl dia sapa...dia niii...dia nii...”kata choi rim lalu eun gun mencelah... “knapa dgn hoya???knapa???”kata eun gun... “dia nii....”choi rim terkedu & terus berlalu dari situ... “hmmm,rasa kan choi rim..”bisik hoya... “OMG!!! apa kena dgn hari ni...haaaiiisshhh..”ngomel eun gun lalu m'mgng kpalanya... “eun gun ssi...jangan laa marah kan choi rim,,saya yang slah...”hoya m'atur ayt.. “kalau awk yg slah knapa dy nak tmbuk awk tdi,,siap pgg kolar bju g...”kata eun gun..hoya hnya mendiamkan diri... “ok laa hoya..jgn ambil hati sgt ea gan choi rim...”kata eun gun & masuk ke dlam klas...hoya tersnyum puas lantas menuruti lngkah eun gun...di dalam kelas choi rim lngsung x tumpukan perhatian...dia asyik memikirkan tntng eun gun & hoya...dia takut sebab dia eun gun jadi mngsa...


seperti biasa kelas choi rim habis awal...lalu choi rim beredar dari skolah & menuju ke 1 tmpat...dari jauh kelihatan jungmin & yoseob sdang dduk di kerusi pnjag menunggu kedtagan choi rim... “jungmin ssi...”pnggil choi rim lemah...lalu jungmin & yoseob memndang ke arah choi rim yg berada di blakang...alangkah terkejutnya jungmin melihat choi rim dlm keadaan yg x terurus & matanya bengkak kerana menangis... “OMG!! apa dah jadi ni???”tnya jungmin smbil m'mggng muka choi rim... “ye laa..knpa nii??”tnya yoseob yang turut risau melihat keadaan choi rim...tiba2 woohyun & L datang m'hmpiri mereka... “ehhh!!what happen to her??”tnya woohyun yg baru saja smpai di situ... “hmmm...mna eun gun??”L bertanya....pantas air mata choi rim m'galir lalu memeluk jungmin...woohyun agak tersentap juga dgn kelakuan choi rim...jungmin m'gusap2 blakang choi rim spaya dia tenang... “choi rim ssi...cuba awk crita kat kami apa dah jdi nii..”rayu jungmin ... “hmmm,,btul kata jungmin,cuba awk crita kat kami...mna taw kami bleh tlong...”sambung yoseob...lalu choi rim meleraikan dakapannya & dia mula bercerita... “apa!!!!xguna pnya hoya...bdak baru buat ar cara bdak bru..”bentak jungmin... “maknanya skarang nii eun gun masih ada kat skolah laa ea??”tnya yoseob... “nae..hoya gan eun gun 1 kelas,,hoya dduk sebelah dia...”jwab choi rim dgn lemah... “wahh!!melampau nii..”sambung L... “knapa time prgi ski ais ari 2 kau x bgi taw ak jungmin psal nii”tnya yoseob... “small matter jee pon..mna laa ak nak taw akan jadi mcm nii...”balas jungmin.. “ski ais???” kata L... jungmin & yoseob hnya diamkan diri... “ok!!skunk kita semua prgi ke skolah...cari eun gun smpai dpt..& time 2 gak laa kter btulkan keadaan sebnr..ok!!!”cdang yoseob...mereka ber-5 stuju & terus menuju ke skolah menaiki kereta masing2,choi rim naik kereta sama gan woohyun...semasa p'jlanan ke skolah woohyun x henti2 curi2 pandang choi rim...choi rim pula x benti2 m'nangis...pertama kali dia m'nangis di hadapan laki2...lihat keadaan choi rim,dia amat tertekan...tiba saja di perkarangan skolah...sunyi sepi semua pelajar dah pulang...mereka ber-5 keluar dari kereta... “choi rim ssi cba awk call eun gun...”kata yoseob...lantas choi rim call eun gun... “dia off laa..”kata choi rim... “kalau cm 2 skarang kter b'pcah cari eun gun ok??”L m'cadang...mereka semua setuju & berlalu mencari eun gun...choi rim menuruti lngkah jungmin dari blakang... “eun gun ssi...eun gun ssi..”pnggil choi rim...tiba2 choi rim di sentap dari blakang...dia di heret ke satu bilik...siku & lutut choi rim luka akibat di heret...jungmin ,yoseob,woohyun & L masih mencari eun gun & tidak tahu bahawa choi rim juga sudah hilang... “choi rim awk larat lgi x??”tnya jungmin...tiada jwapan dari choi rim... “choi rim ssi....”pnggil jungmin...tiada jwapan lagi...jungmin langsung memandang ke blkang...dia t'kjut kerana choi rim sdah tiada di blakangnya...hatinya mulai bmbang... “choi rim ssi...choi rim ssi...”pnggil jungmin...tiba2 jungmin terjmpa handphone k'pnyaan choi rim di tanah...lalu jungmin m'mggil yoseob,L & woohyun..mereka berkmpul di taman... “apa!!!choi rim pon hilang jgak??”woohyun bertnya... “gila..ni mmg gila laa jungmin...”kata L smbil m'mggng kpalanya... “skarang nii nak wat mcm mna??”tnya yoseob... “ok skunk niii lbih baek kter ikut jjak ak gan choi rim tdi...”cdang jungmin... “ok!!deal..”jwab yoseob rngkas...pantas mereka m'ninggalkan tman & m'ngikuti jjak jungmin & choi rim....hari semakin gelap...di bilik stor, kelihatan eun gun x sedar kan di ikat kaki & tgannya mukanya lebam2... “hey,laki x guna apa kau dah buat kat kwn ak...sial tol...”marah choi rim... “ssshhhh,,jgn jerit2 mlm niii org nak tido taw...”balas hoya smbil menarik rmbut choi rim... “bodoh!!! laki pengecut...kau lpaskan kwn ak 2....bodoh,biadap,....”bentak choi rim... “ppaannggg”1 tmparan keras ke pipi choi rim & m'akibatkan mulutnya b'darah.... “hey,pompan kau nii bleh diam x...memekak jee,ingat hutang kau blom abis lgi dgan ak..mna hero kau hari 2...hah!!! mna dia??kau tgok kawan kau...issshhh2...kesian...tgok!!”kata hoya lalu menarik rmbut choi rim lalu menolak2 ke arah eun gun yg terjelopok di tanah yg x sedarkan diri... “eun gun ssi...eun gun ssi...mianei...”kata choi rim lalu menitiskan air matanya.... “ooo,baru kau taw nak m'nangis ea...kat ski ais kau bukan main kuang aja dgan ak...”kata hoya dgan bongkak.... “ok2!!! ak mnta maap...semua salah ak...please lpaskan kawan ak...”pinta choi rim... “no...no...no...x semudah 2 choi rim...”kata hoya smbil ketawa...choi rim hnya menundukkn kpalanya...dari 1 sdut dia terlihat sesuatu yg pecah... “ohh!! tidak!!! snow doll eun gun....”ngomel choi rim lalu air matanya menitis skali lgi...lalu choi rim menendang kaki hoya yg berada di hadapan nya... “oouucchh!!!kau nii knapa hah!!!”jerit hoya smbil menolak kpala choi rim... “knapa kau pecahkan snow doll eun gun hah!!??”tnya choi rim dalam keadaan marah... “ooo,,snow doll nii ea...”kata hoya smbil m'nunjukkn serpihan snow doll yg berada di lantai.... “ternyata dia syg kan bnda ini dari diri dia sndri,,ak bosan arr dgn dia x abis2 cter pasal kau...”kata hoya smbil snyum sinis...choi rim m'gerutkan dahinya..

FLASH BACK~~~~~~
Dari jauh kelihatah hoya & eun gun keluar dari kelas....“urrmm,skali lagi sya mnta maap kat awk hoya sbab kelakuan choi rim..”kata eun gun yang jln b'iringan dgn hoya menuju ke pintu pgar skolah... “hey,stop it bleh x...sakit laa telinga saya dngar pasal kawan awk 2...pompan x gna...”jwab hoya... “mmwwoo???!!”kata eun gun... “that right ok!!! sesuai gelaran 2 dgan dia..”hoya berkata... “watch out with u'r word...dun say like that to my chingu...”ugut eun gun yg m'yedari perubahan watak dari hoya... “ya..ya...ya..ya...mmg btul pe kwan awk 2 pompan x gna,biadap & bodoh...& awk pon sma gak bodoh sbab prcayakan sya...”jwab hoya... “kuang aja!!!!”eun gun ingin m'nampar hoya tpi hoya dpt menepisnya...lantas hoya menjatuhkan eun gun ke tanah & mengheret ke bilik stor...di dalam stor eun gun cuba melpaskan diri tpi semuanya sia2 saja...dia x mmpu melawan hoya & 2 org rkannya...hoya m'gmbil begnya lalu m'munggah brang2 dalam beg eun gun...eun gun hnya mmpu melihat saja... “wahh!!nice snow doll...right guys!!!”kata hoya smbil m'mggng snow doll yg di beri oleh yoseob kpd eun gun... “jgn..jgn...hoya please...jgn...”rayu eun gun... “ooo..nmpaknya snow doll b'makna bgi pmpan bodoh nii...tpi sorry 2 say arr...say goodbye to this snow doll..”lalu hoya m'hmpas snow doll ke lantai... “pprranngggg”hancur berkecai... “tiiiddaaakkkk!!!”jerit eun gun lalu air matanya laju m'galir...hoya & rkan2nya ketawa... “laki x gna!!!!”jerit eun gun lalu bangun & menuju ke arah hoya...pantas hoya m'nampar eun gun kiri & knan pipi eun gun lalu eun gun terjelopok di lantai...berdarah & lebam mulut eun gun...2 rkannya hnya ketawa melihat eun gun di tampar... “mcm mna skunk rasa sgar kan...”kata hoya smbil ketawa... “hoya kau mmg pengecut!!!!”jerit eun gun... “pengecut??!! Eli,,dongwoo...dgar x,dia kat ak pengecut...hey,pompan ada ak kesah kalau ak pengecut,hah!!!kau 2 yg bodoh...”kata hoya menolak kpala eun gun...sekali lgi eun gun bangun untuk melawan lalu eun gun di tolak oleh dongwoo sehingga terjatuh & kplanya terhantuk di dinding & pengsan....

FLASHBACK END~~~~~

kau mmg btul laki pengecut hoya...x gna!!!”jerit choi rim setelah m'dgar cter dari hoya...hoya hnya tersenyum sinis... “hoya2,,masalah dtg...”kata eli yg masuk ke dlm bilik tersebut dgn keadaan yg gelisah... “apa lagi nii...masalah apa??”tnya hoya... “ada 4 org laki kat luar 2 jerit2 nma2 dowg ber-2 nii...”smbung dongwoo... “shit!!!!...kaco btul laaaa...”bentak hoya...di luar,mereka masih mencari2 eun gun & choi rim...tiba2,, “bbbaanngggggg...”alat2 & bola jatuh ke lantai... “oiii..x guna pnya pompan...”bentak hoya lantas menampar choi rim... “weyh kowg bnyi ape 2??”tnya L.. “sshhh,,dari bilik stor laaa...jom prgi sana...”ajak woohyun... “korg semua hati2...”yoseob m'ingtkan kwn2 yg lain...lalu mereka ber-4 m'hampiri bilik tersebut... “ddaanngggg”jungmin m'nendang pntu tersebut... mereka terkjut melihat eun gun yg x sedarkan diri,kaki & tgannya di ikat...mukanya berdarah & lebam2...hoya pula sdang menarik rmbut choi rim ingin m'numbuknya... “hey,baik kau lpas kan dia...”kata woohyun...lalu hoya m'lpaskan gnggamannya, “well,apa kata kita dduk bincang tntng pompan2 x guna niii..lbih baik kau bgi jee dowg nii kat ak...amacm??..”kata hoya... “x guna!!!”bentak woohyun...& berlaku pergaduhan di antara mereka ber-7...akhirnya hoya,eli & dongwoo tewas...pengetua & pihak polis selesaikan semua masalah nii & hoya di buang skolah & di pnjara bersama rakan2 nya...Di dalam bilik stor,, “eun gun ssi...eun gun ssi...”pnggil choi rim menuju kpda eun gun dlm keadaan m'ngesot...eun gun masih x sedarkan diri... “eun gun ssi mianei...”kata choi rim dlm tangisan lalu tgn nya m'gnggam tgn eu gun...Jungmin,yoseob,woohyun & L bergegas masuk ke dlm bilik stor untuk melihat keadaan choi rim & eun gun... “choi rim ssi....jgn byk b'grak please...awk 2 cdera...”pinta woohyun smbil m'baringkan choi rim di ribanya.... “woohyun ssi....sya risokn eun gun...”kata choi rim dlm keadaan lemah... “ssshhhhh,eun gun dia xkan apa2...dia msti slamat...trust me...”jwab woohyun....dari 1 sudut,jungmin pula hanya melihat woohyun yg sdang menenangkan choi rim di pangkuannya...L & yoseob menuju kpda eun gun yg terjelopok di lantai...perlahan2 L membuka ikatan yg di ikat di kaki & tngan eun gun....lantas L m'yandarkan eun gun di bdan nya... “eun gun ssi...eun gun ssi...awk dgr sya x??”pnggil L smbil menepuk2 lmbut pipi eun gun...tpi tiada jwapan... “dun worry...awk akan slamat slgi sya msih ada...”bisik L di telinga eun gun... “yoseob...”pnggil choi rim... “nae...waeyo choi rim??”tnya yoseob... “sya hrap awk x mrahkan eun gun..”kata choi rim... “mwwoo??!!”tnya yoseob... “sbab snow doll dah xda wat slama-lmanya...”jwab choi rim lalu menunding jari m'nunjukkn serpihan snow doll di hjung kaki eun gun...lantas yoseob m'mndang serpihan yg berada di hjung kaki eun gun...yoseob hnya menundukkn pandangannya...kecewa...jungmin merapati yoseob & m'gusap2 blkang yoseob untuk m'nenangkan kwannya itu... “ini semua hoya yg buat...x dapat bls dndam kat sya..eun gun jdi mngsanya...”sambung choi rim sekali lgi m'nitiskan air matanya...lalu woohyun menarik choi rim dlm dakapnnya... “dun be sad...u must storng nae..”pjuk woohyun...lantas choi rim m'balas pelukan woohyun...choi rim rasa amat sedih...dia perlukan sokongn & dorongan... “eun gun ssi...sya tahu awk amat sygkan snow doll nii,,tpi skarang dah xda lgi...asalkan awk x hilang sya & awk masih b'nyawa untk sya terus berada di sisi awk...eun gun ssi...”kata yoseob lalu mengucup dahi & pipi eun gun yg masih berada di pangkuan L... L agak tersentap juga dgn apa yang yoseob lakukn...tpi di biarkan saja.... “hmmm,kwn2 ambulans dah smpai..bleh laa bwa eun gun & choi rim....bia ak dgn yoseob naik ambulans...L & woohyun follow dari blkang ea...”kata jungmin... L & woohyun hnya m'anggukkn kplanya...di dlm ambulans,,jungmin x lpas dari m'mndang raut wjah choi rim... “choi rim...mianei..”kata jungmin smbil tgannya m'gusap2 lmbut ppi choi rim... “waeyo??”jwab choi rim lemah... “saya x take care awk...kalau x awk x kan cdera truk mcm nii...”jwab jungmin... “hmmm,xpa laa ni bukannya slh awk...lgi pon bnda nii dah jdi...so trima jee laa..”balas choi rim...jungmin tersenyum..lalu choi rim mengalih pndangnnya ke arah eun gun masih x sedarkan dirinya lagi...air matanya mula m'ngalir... “choi rim ssi...sudah2 laa 2...jgn nangis lgi ea...”kata jungmin smbil m'yapu lmbut air mata choi rim yg m'galir... “eun gun ssi...sedar laaa..sya ada di sisi awk...eun gun ssi...”pinta yoseob smbil megnggm tgn eun gun...eun gun masih dalam keadaan x sedarkan diri...woohyun m'hentak stering keretanya... “apa semua nii...xkan jungmin dah mula jatuh hati pada choi rim...”ngomel woohyun...spnjang p'jlanan menuju ke hospital woohyun asyik memikirkan tntng jungmin & choi rim... L asyik teringatkan kelakuan yoseob mengucup eun gun yg berada di pangkuan nya di bilik stor tadi...dia sprti x bleh trima semua nii...serabut kpala L di buatnya.....

                               ~ CONTINUE~

Sunday, January 29, 2012

Suasana dalam kereta agak snyi...semua m'buat hal masing2..jungmin memandu,choi rim terlena,yoseob jga lena sama dgn choi rim & eun gun asyik menonton drama kgemaran nya di tablet... “hmmm,eun gun awk gah nonton ape 2??”tnya jungmin memecah kesunyian... “ehh!jungmin..sya gah usha2 drama je..”balas eun gun... “ooo,awk lyan gak ea drama ea..”kata choi rim... “hmmm,xda la fanatik mcm choi rim 2,,sya hnya usha yg sya ske je..”jwab eun gun... “eun gun...”pnggil jungmin... “yup!!knape??”jwab eun gun... “kwan awk nii periang kan org nya??”tnya jungmin... “periang??hmmm,die mmg happy go lucky..kdg2 sya xlrat nak lyan die..”balas eun gun..jungmin ketawa kcil... “hmmm,sonok borak nmpak??”kata yoseob dgn mata t'pjam... “laa..kau nii igtkan tido tdi..ak bosan laa..tgok eun gun x tdo so ak borak laa gan die..marah ke??”kata jung min... “marah??mna da..jelez ada laa”balas yoseob lalu m'buka matanya lantas memandang eun gun... “ehh,,kau ni agak2 laa..malu eun gun”kata jungmin smbil tersenyum...yoseob m'angkat kningnya lalu eun gun trus m'alihkan pndagannya ke muka tablet... “hmmm,jungmin nnti stop kat pam mnyak jap..”kata eun gun... “ooo,,nak ke tndas ea..”balas jungmin.. “aiisshh,kau ni pham2 je laa”sampuk yoseob...eun gun tersnyum...tiba saja di p'hntian pam mnyak..eun gun trus keluar dari kereta...choi rim t'jaga dari tidonya.. “ehhh!!dah smpai ke??”tnya choi rim smbil m'gosok2 matanya... “blum lagi laa..”balas jungmin & keluar dari kereta & menuju ke mall mini untuk membeli sdikit snack... “ooo,kat pam mnyak rpanya...urrmmm,yoseob eun gun mana??”tnya choi rim.. “ohh,dia ke tndas..”jwab yoseob.. “ooo..kamsa ea”jwab choi rim rngkas lalu keluar menuju ke tandas...yoseob dalam kereta asyik m'belek2 tablet eun gun... “ehh!!kau usha pe kat dalam tablet eun gun?”tnya jungmin lantas melabuhkan pnggung nya di kerusi.. “ak bgi present kat die..”balas yoseob... “haiissshh,kau ni ada2 je yoseob..dh laa mereka nak masuk dah 2”kata jungmin..pantas yoseob m'letakkn tablet eun gun di tmpat asal... “ahhh!!bru sgar,,x ngntok dah..”kata choi rim smbil menepukkn mukanya.. “hmmm,kalau dah sgar bleh laa tman sya spnjg p'jlanan...”jawab jungmin sambil menghidupkan enjin & memndu di jlanan... “2 dah tntu..”balas choi rim... “choi rim ambil laa nii,,isi prut b 4 smpai kat sna...”pelawa yoseob lalu menghulurkan snack kpd choi rim.. “wahhh!!taw2 je tgah lapar..”kata choi rim... “choi rim sya nak..”kata jungmin... “nah ambil laa”kata choi rim smbil m'hulrkan snack tersebut kpada jungmin... “mcm mna saya nak mkan,,kn sya sdang m'mandu nii..”jwab jungmin... “jdi sya kne suap laa ni..”kata choi rim.. “yup!!”jwab jungmin ringkas smbil tersnyum...lantas choi rim m'yuapkan mkanan ke mulut jungmin...eun gun ketawa kcil.. “hey2..eun gun ketawa kan ak ea..”kata choi rim.. “hmmm,mana ada laa”jwab eun gun dalam tawanya... “fine..it ok!!!”jwab choi rim lalu mencebikkn mulutnya...lantas tgn eun gun m'gmbil tabletnya..lalu m'nekan button on..sebaik saja tablet eun gun m'nyla,,dia agk t'kjut m'lihat tabletnya...pantas dia m'mandang ke arah yoseob...yoseob m'angkat keningnya... “hah!!pic yoseob jdi wallpper kat tblet ak...”bisik eun gun... “waeyo eun gun??tablet awk rosak ke??”tnya yoseob.. “ehh!!!x da pape laa..ok2 je”balas eun gun smbil offkan tabletnya...yoseob tersenyum... tiba2 choi rim bersuara.. “eun gun...”pnggil choi rim.. “waeyo choi rim??”balas eun gun... “weyh pnjam jap tablet kau,,bosan ar”kata choi rim..sebaik saja m'dgar kata2 choi rim,eun gun m'bulatkn matanya... “nak pnjam!!”jwab eun gun... “ye laaa..xkn nk jual kott..”balas choi rim... “aduuhhh,,mcm mna niii...ape choi rim kata nnti,, wallpper ak pic yoseob...aduuyaaiii..”ngomel eun gun... “choi rim ambil nii..”pantas yoseob m'beri tablet kpda choi rim... “kamsa yoseob”balas choi rim... “ehhh!! jgn on..jgn...”rayu eun gun.. “wahhh!!jungmin tgok nii,,”kata choi rim smbil m'nunjukkn tablet eun gun kpda jungmin... “ehem2...eun gun dlm diam ea...”usik jungmin... “eun gun kau nii bkan nk bgi taw ak..mntang2 laa ak jrang nak usha kau pnya tablet nii”kata choi rim... “ada ape kat tablet 2??”tnya yoseob pura2 tidak tahu... “aiiisshh,dia ni wat2 xtahu plak..”ngomel eun gun... “ada pic kau laaa”balas jungmin.. “oooo..xsngka ak ada scret admire ea...”balas yoseob... “alahhaaiii,malunya ak...gram tul laaa”bisik eun gun smbil memerhati ke luar tngkap...

mereka pon tiba di tmpat yg mereka tuju...jungmin & yoseob mendahului choi rim & eun gun... “weyh kau nii ska kat yoseob ea...”duga choi rim... “OMG!!! kau nii,,ak pon xtaw mcm mna pic dia ada kat dalam tablet ak 2...ehh!!kau nii xcaya kat ak ke??”kata eun gun... “alololololo,ye2 ak caya kau...jgn laa moody ea..”kata choi rim lalu m'rangkul bahu kawannya itu...eun gun hnya m'anggukkn kpalenya saja...lantas mereka meneruskan p'jlanan... “ehh!!yoseob ak rase an eun gun marah laa tadi...”kata jungmin.. “yup!!ak taw 2...”jawab yoseob rngkas... “hmmm,kau ni saja cari psl...laen laaa kau buat cm 2 kat choi rim,,dia 2 jnis slumber..”kata jungmin... “listen here...eun gun 2 jnis yg pndam,,nnti pndai2 laa ak pjuk dia...sat lgi kau bwa laa choi rim prgi mna2 ea..”balas yoseob smbil m'nepuk dada jungmin... “kau ni taw2 je ak nak sma2 gan choi rim...”kata jungmin... “u know me..”balas yoseob...sebaik saja tiba di center ski ais,choi rim & eun gun m'nunggu jungmin & yoseob di kerusi pnjang... “mian late..”sapa jungmin dari belakang... “hah!!lmbat laaa,pnat tggu..”kata choi rim...dalam masa yg sama,yoseob memerhatikan reaksi eun gun...eun gun hnya mendiamkn diri,, “knape 2??”tnya jungmin kpda choi rim smbil m'muncungkan mulutnya... “hehehehe...xda pape..she ok”balas choi rim...lalu jungmin m'beri kasut ski kpda choi rim...setelah semua lengkap... “eun gun pkai laaa...”rayu choi rim... “urrmmm,kau prgi laa maen dulu..nnti ak dtg ea...”kata eun gun... “kau kan x reti nk ski ais...”kata choi rim.. “it ok!!nnti pndai2 ak laa cari kau..prgi laaa”balas eun gun...choi rim akur & berlalu dari situ.... “aiisshh,,angin laa 2..”ngomel choi rim... “choi rim...choi rim...chakkaman...wait!!!”pnggil jungmin... “xda masa sya nak tggu awk...kjar laa klau bleh..bab2 luncur nii sya hndal”jrit choi rim dgn pnuh bngga... “wahhh!!!dia nii mmg cbar ak...ok jungmin hwaiting!!!”ngomel jungmin...yoseob hnya tersnyum melihat gelagat choi rim & jungmin asyik kjar – mngjar 1 sma lain...lantas yoseob dduk di sebelah eun gun yg sdang m'mandang lama ke arah kasut ski yg berada di sisi kakinya.... “urrmm,eun gun...marah lgi ke kat sya???”tnya yoseob memulakn bicara...tiada jwapan dari eun gun..lantas yoseob bngun & berlalu dari situ... “hmmm,sibuk je die nii...haaisshhh,gram nya..”ngomel eun gun smbil m'gnggamkn tgn nya....

sdang choi rim neluncur dgn riangnya...tiba2, “daapppp!!” t'lnggar someone... “ya!!!mata ltk mna??”bentak choi rim yg m'mggng kpala nya... “oh!!mian2...”kata someone guy yg choi rim tidak knali... “ye laa..sya maafkn..tpi lain kali 2 ati2 skit”balas choi rim dgn nada yg tidak puas ati... “mari sya tlong??”pelawa lelaki tersebut.. “x pyah laa,,sya bleh bgun sndiri”lalu m'nepis tgn laki tersebut... “berlgak btul pompan nii..”bisik laki tersebut..choi rim bngun & m'yapu2 salji yg m'lkat di bajunya...sebaik saja choi rim m'buka lngkah tgn nya di tarik oleh laki tersebut... “ehh!!asl ni..lpas laaa”kata choi rim smbil b'usaha m'lpaskn dirinya dari laki tersebut... “hey,listen here...kau nii biadab taw x..pompan jnis ape kau nii?”marah laki tersebut... “ehhh!!mulut kau 2 ada insurans ke x???be careful what u said just now...”jwab choi rim..lalu laki tersebut m'mggang kasar lher choi rim.. “kau ni mmg cari psal laa pompan...”kata laki tersebut... “aaaaa...sakit2..tlong sesak nfas...tlong!!”pinta choi rim...tiba2, “daaappp”1 tndangan di perut laki tersebut,,sehingga t'jelopok di tnah... “hey,bro...x gntle laa pkul pompan...laki sma laki laaa...”kata jungmin ... “ya!!! xguna..it ok..tggu balasn dri ak...sial laa..”jrit laki tersebut lalu beredar dari stu smbil m'mggng prut nya... “choi rim...choi rim...gwen cha na??”tnya jungmin... “kamsa jungmin...choi rim ok2!!!” balas choi rim... “hmmm,,kalau mcm 2,mari kter ke puncak...”pelawa jungmin smbil memimpin choi rim... “nae!!”balas choi rim...eun gun masih dduk di krusi pnjg smbil termenung...tiba2 dpan mata nya terlihat snow doll...lalu bbirnya terukir senyuman... “suka x??”tnya yoseob..sebaik sja dngar suara yoseob...dia terus mematikan snyuman nya...& tidak m'jwab p'tnyaan yoseob... “x suka ea..fine!!dah org x suka nak wat mcm mna an..”kata yosoeb lalu beredar dari stu... “yoseob...”pnggil eun gun dari blakang... yoseob tersnyum lalu memandang eun gun.. “wae??”tnya yoseob... “hmmmmm...snow doll 2 untk sya ke??”tnya eun gun tpi mukanya m'mndang ke bwah..yoseob snyum lalu mrapati eun gun... “yup!!! tpi kan awk x suka so sya nak bgi dkat choi rim laaa..”balas yoseob... “jgn!! sya suka snow doll 2..”jwab eun gun pntas lalu m'mggng lengan yoseob... “too late,eun gun..”balas yoseob smbil m'lihat snow doll tersebut... “uurrrmmm,,ala ye saya ngaku saya suka sgt2 kat snow doll 2...please jgn bgi kat org laen...”pinta eun gun... “ok!! tpi 1 syarat...”kata yoseob.. “syarat??!!”jwab eun gun.. “awk nak kan snow doll ni”jwab yoseob.. “nak...ye laa,pe syarat nya..ada2 je...”balas eun gun... “so simple..saya nak awk ski ais gan sya..”pinta yoseob.. “mwo??!!tpi saya x pndai ski”kata eun gun lalu m'cebikkn bbirnya... “saya kan ada..”balas yoseob lantas menarik tgn eun gun & menuju ke glangg ais...di puncak,,jungmin & choi rim rehat smbil melihat org ramai meluncur dari ats... “see...yoseob ajak eun gun luncur ais..”kata jungmin smbil m'nunding jari ke arah mereka... “mana2...oooo,ye laa...dah laa si eun gun 2 x reti meluncur...”kata choi rim smbil ketawa... “uiihhh!!sonok nya ketawa kan org ea...dun wory laa,,yoseob 2 jaguh dlm ski ais nii..dia kn pnh wakil skolah dlm ski ais..xtaw ke??”jwab jungmin... “ye ke??mollayo..”jwab choi rim... “oopppss,lpa plak awk kn bdak baru...”balas jungmin... “2 laaa,pe laa awk ni..”kata choi rim... “hmmm,,mari mkn nak..saya da blikan awk makanan panas tadi...”kata jungmin... “wahhh!!sdap nya..bleh gak,,g pon sonok makan time2 sjuk cm ni...”jwab choi rim...lantas mereka ber-2 mkn...sdang khusyuk choi rim mkan..jungmin x ptus2 m'mandang choi rim... “wae??pndng2 nii..nak ea?”tnya choi rim... “awk nii mkn cm bdak2 laa..tgok ni dah comot...”bhong jungmin lalu jari nya m'hmpiri bbir choi rim... “ooo..ye ke xpa bia sya brsih kan...”kata choi rim... “ehhh!!xpa2 awk mna nmpak..bia sya tlong ea...”kata jungmin...choi rim hnya m'anggukkn kpalanya...semasa jungmin m'gusap2 lmbut bbir choi rim,,dalam masa yg sama wjah jungmin m'rapati muka choi rim...lantas choi rim m'baling ais ke muka jngmin lalu ketawa...jungmin lalu t'kjut lalu snyum.. “pdan muka...”kata choi rim... “ok!! awk terlpas kali nii..lpas nii xkan pnya..”ugut jungmin... “eleh...ye laa 2..mari saya cuci kan...”balas choi rim smbil m'brsih kan wjah jungmin yg di penuhi ais... “choi rim...”pnggil jungmin... choi rim yg asyik m'brsihkan wjh jungmin terhnti.. “waeyo??”tnya choi rim...tiba2 saja jungmin m'narik dagu choi rim & mengucup bbri choi rim... “gomawo...”kata jngmin & lari dari situ... “ommo!! hey!!! jungmin...comeback here...aiiissshhhh...”kata choi rim smbil m'nepuk2 dahi nya... “2 laaa lain kali..watch out ya!!”balas jungmin smbil ketawa...choi rim bngun lantas kjar jungmin...

Eun gun m'mggng kuat tgan yoseob... “ok2!! slow2 eun gun..”arah yoseob... “nae..”balas eun gun... “hai,yoseob..hai eun gun...”kata jungmin smbil m'gelap peluhnya... “nii knapa nii???”tnya yoseob plik dgn kwan nya... “2 singa tgah kjar ak..k laa ak bla dlu..bye”kata jungmin lalu smbung berlari... “what!! singa...”balas yoseob smbil ketawa...eun gun hnya tersnyum... “jungmin...jungmin...tnggu...”jrit choi rim lalu melintasi di hdapan yoseob & eun gun...eun gun & yoseob hnya tersnyum melihat mereka ber-2.... “ok!! kter continue ea...ok!!! try awk lpaskan tgn sya...”kata yoseob... “xnak...nnti jtuh..”balas eun gun semakin kuat dia m'gnggam tgn yoseob... “eun gun,trust me...”kata yoseob...eun gun akur lalu perlahan2 melpaskan tgan yoseob... “ommo...ommo..”eun gun cuba m'imbangkan dirinya...sebaik saja pndang ke hdapan...yoseob sudah jauh di dpan... “yoseob...knape tnggalkn saya kat sni...mari laa sini..”pinta eun gun.. “nope...u must come here..cpat..kalau x sya tnggal kat awk lgi jauh..”ugut yoseob smbil m'nunjukkn snow doll kpda eun gun... “uurrrmmm...”eun gun mencebikkn bbirnya...dgn kebaranian yg ada eun gun meluncur ke arah yoseob....tiba2 saja grakan m'jadi laju... “ommo...aaaaa...tidak2..yoseob..”kata eun gun.. “ehh!! slow2 kan sya kata...break2...eun gun...break2...”kata yoseob... “ddaaapppp!!!!”b'laku p'langgaran di antara mereka...eun gun di atas yoseob...wjah mereka b'tntangan... “see...kan dah jtuh...”kata yoseob... “ooo,awk laa tnggal kan sya sorg2 kat sana knpa??dah taw saya nii x reti nak meluncur...”balas eun gun... “ssshhhhhh,,jgn bebel ea..bgun laa sakit badan niii..please???”pinta yoseob... “xnak”jawab eun gun lalu dduk di ats badan yoseob... “aaa...please...siyes sakit laa..”rayu yoseob... “ye laa...nnti ngis plak..”balas eun gun... “fuuhhh,sakit gak kne langgar nii ea..”kata yoseob lalu bangun... “yoseob...tlong saya bangun..”kata eun gun lalu m'hulurkan kedua-2 belah tgannya kpada yoseob... “bangun laa sndiri...”kata yoseob... “hey!! jhat tul laaa..”jwab eun gun lalu mencubit betis yoseob... “aduuhhhh2....sakit2...ok2!!!”rayu yoseob lantas m'bntu eun gun bangun...tpi eun gun masih m'megang kuat tgn yoseob...tpi yoseob hnya membiarkan sja.... “hah!!!lain kali, dun be like this to me...arasso??hmmm,,mana snow doll??”kata eun gun.. “nae...ok ni dia snow doll awk...”jwab yoseob lalu m'beri snow doll kpda eun gun... “gomawo...kyeopta...muuuuaahhhh”kata eun gun lalu mengucup snow doll lantas memeluk snow doll tersebut... “eun gun...saya pun nak gak mcm snow doll 2...”pinta yoseob smbil m'nunjukkn bbirnya... “nope...jgn hrap laa..”balas eun gun lantas menolak lmbut muka yoseob... “tinggal nak??”ugut yoseob... “ehhh!!! jgn tnggal saya...”kata eun gun,,makin kuat gnggamannya m'gnggam tgn yoseob... “haaiisshhh,,mna ada laa..juz kidding..”kata yoseob smbil menepuk bahu eun gun... “dah laa 2...jom kter pgi makan nak..lapar nii..”kata yoseob... “ok2!!!”kata eun gun...sebaik saja yoseob ingin meluncur...eun gun memeluknya dari blakang... “hey...tkut lagi ke??”tnya yoseob.. “ye laaa..kira ok laa tdi sya meluncur gak...sya xnak lncur sndiri nnti awk tnggal sya sorg2..”kata eun gun... “penakut juga awk nii..”balas yoseob ktawa kcil... “sshhhh,,diam laaa..cpat laaa...slow2 taw...”pinta eun gun... “ok2!!pluk kuat2 skit...jom kter grak skunk”kata yoseob lalu meluncur untuk keluar dari situ....sebaik saja tiba,, “dah smpai blum nii...”tnya eun gun.. “blum lgi..”bhong yoseob... “oi,eun gun..dah laa 2 main gn yoseob ak lapar nii..”kata choi rim...lantas eun gun m'buka matanya & meleraikn plukannya... “yoseob...awk nii kan...”kata eun gun.. “ala...jgn marah2..saya nak mnja2 gan awk pon x bleh ke??”jwab yoseob smbil tersnyum... “byk laa awk mnja..”kata eun gun..jungmin & yoseob tersnyum & choi rim sudah keluar dari tmpat itu menggu mereka di kereta,,lantas mereka ber-3 siap2 untuk prgi makan...


----> YOSEOB


---> JUNGMIN
---> CHOI RIM
--->> EUN GUN

                             ~ CONTINUE ~

Friday, January 27, 2012






Annyeong blogger...Eun gun wants share something today...hmmm,,4 me...i like a man have a kyeopta face such as 'BABY FACE'...hehehehe ^_^ ...coz i'm really like kids & baby....but i also love a man have good looking,handsome & others physical...so i really like 1 than others...
i think Choi rim my naughty know who that  LUCKY GUY ....hmmm,,ok guys!!!gomapta coz read or see what Eun gun post ya!!!saranghanda chingu <3 <3 <3

Tuesday, January 24, 2012



choi rim menuju ke ruang tamu smbil membawa breakfast untuk woohyun & L...tiba saja di ruang tamu, “aikk,dah xda dah..haaiissshh,dowg ni igt umah ak hotel ke..snang2 kuar msuk,”marah choi rim... “hmmm,yg ak baik sgt prepare breakfast tuk dowg knape??aiisshh,ak pon dah gila ni..”ngomel choi rim smbil menuju ke dapur...

Di luar rumah, “uihhh,mmg panas hati si choi rim 2..”kata L smbil m'gosok2 mata nya.. “hmmm,die pon kne ar pkir gak hati org laen,asyik nak jge hati die je”balas woohyun... “hmmm,pape je laa”jwab L ringkas & mereka berlalu dari situ...choi rim di dlam bilik sdang asyik menyanyi smbil menyapu lips bam di bbirnya... “hmmmm,ak dah siap2 ni,,tpi nak g mna?eun gun g library..hah!!ak pon nak g sna ar..pas 2 ajak dia jln2”ngomel choi rim sndirian lalu m'gambil beg & keluar...sebaik saja tiba di parking kreta, “wait a minute,,library xda la jauh mna so jln kaki je laa..jmat skit..ak kn p'jmat..”kata choi rim smbil ketawa kcil lantas jlan kaki menuju ke library... “pin...pin...pin”bunyi hon kreta dari blakang choi rim..lalu choi rim memandang ke blakang... “sape gtal sgt bnyi hon kat ak ni..taw laa ak ni x brapa nak cute..wahhh,crmin glap lak 2..”ngomel choi rim smbil memandang ke arah kreta tersebut.. “hey,nak ke mana 2?”tnya jungmin smbil mengeluarkn kpala nya dari tngkap... “ehhh,jungmin..sya nak ke library jmpe eun gun”jwab choi rim.. “ooo,dia nak jmpa eun gun laa,kat library..”kata jungmin kpda yoseob yg berada di sebelah nya.. “hmmm,ajak laa dia tmpang..cian ak tgok jln kaki je”kata yoseob..lantas jungmin keluar dari kreta & menuju ke arah choi rim lalu jungmin m'buka crmin mata hitamnya ... “hmmm,choi rim mari sya tmpang kan awk ke library?kami pon nak ke sana jga..”pelawa jungmin... choi rim agk tkjut krana jungmin x memakai crmin mata sprti slalunya....“kami?? ooo,skali gan yoseob ye..btul ni nak tmpang kan”balas choi rim..jungmin hnya m'anggukkn kpalenya.. “urmmm,kalau cam 2 bleh laa,”lalu masuk ke dalam kreta... “annyeong yoseob..”kata choi rim smbil m'angkat tgn nya.. “ye,annyeong choi rim..happy je ari ni”jwab yoseob.. “hari baru so feeling pon kne laa baru jga”balas choi rim..jungmin & yoseob hnya tersnyum mdgar kata2 choi rim..tiba di perkarangan library,mereka ber-3 keluar dari kereta & masuk ke dalam library.. “mana bdak eun gun ni??”bisik choi rim smbil matanya liar mencari eun gun..jungmin & yoseob hnya m'ekori choi rim dari blakang.. “eun gun..ooo,eun gun..”dgn nada b'bisik.. “hmmm,choi rim..mna laa eun gun dgar klau awk pnggil cm 2..”bisik jungmin di telinganya.. “just kidding only”balas choi rim..mereka ber-3 masih mencari eun gun.. “hah!!tnggal lgi 1 tmpat..”kata choi rim.. “kat mana?”tnya yoseob.. lantas choi rim menarik lengan jungmin & yoseob untuk m'nunjukkn tmpat tersebut..tmpat tersebut btul2 jauh dari org laen..sunyi..shinggakn angin bertiup pon dpat di dngari... “hah!!agk dah,dia ada kat sni..”kata choi rim.. “uihhh,mmg btul2 blakang port dia ambil..”kata yoseob.. “mmg penenang laa eun gun nii”kata jungmin..lalu choi rim m'hmpiri eun gun yg khusyuk membaca...lantas choi rim menarik buku di tgan eun gun.. “eun gun...”pnggil choi rim...eun gun tkjut tiba2 bukunya ditarik.. “choi rim...”smbil mengetap bbirnya..choi rim hnya tersnyum melihat eun gun memarahinya... “hehehe..ala jgn la mrah chingu nnti x cute laa..”kata choi rim lalu mltakkan lengannya di bahu eun gun... “aiishhh,mna ada mrah..kau kan kwn naughty ak..”balas eun gun lntas mencubit pipi choi rim...jungmin &yoseob hnya tersnyum melihat 2 shabat bergurau... “annyeong eun gun”kata yoseob... “ehh!aannyeong yoseob,,x prasan plak..”kata eun gun dgn kehadiran yoseob... “jungmin pon ada..annyeong”smbung eun gun... “ye..annyeong eun gun”balas jungmin... “hmmm,knapa berdiri lgi..mari2 dduk..”pelawa choi rim..lalu mereka ber-4 dduk.. “choi rim bgi la blik buku ak 2..kau bkan nak bace pon bku cm 2..”kata eun gun.. “ooo..ye x ye gak an...dah tbal lak 2...lgi pon crita org brat..x mnat laa”jwab choi rim smbil m'yerahkan buku itu kpda eun gun...lalu eun gun smbung m'baca..choi rim sdang mencari bku untuk dibaca,sebaik saja temui buku kgemaran nya lalu dia mgmbil port yg b'dkatan dgn eun gun supaya dia jga x mahu d'gnggu... “yoseob ak prgi kat choi rim ea...bosan ar xda wat pape..”bisik jungmin kpda yoseob.. “hah!!tdi dia beria nak dtg sni...hmmm,prgi laa..”balas yoseob..lantas jungmin menuju kpada choi rim... “hmmm,yoseob awk x bosan ke??”tnya eun gun yg melihat yoseob termenung.. “ohh!! bosan gak..awk bace crita ape??”lalu yoseob b'tnya... “hmmm,nii bku fiction..crita HARRY POTTER tjuk nya THE PRISONER OF AKZABAN..”balas eun gun.. “hmmm,sya dah tgok cter nii..”kata yoseob... “ohh,ye!sya xtaw plak..”balas eun gun sdikit kcewa... “ok mcm ni..biar sya crita kat awk so awk xyah laa bace ea..”cdang yoseob.. “ok!!!”balas eun gun ringkas..lalu yoseob memulakan p'ceritaannya... jungmin perlhan2 menghampiri choi rim... “hah!!”jrkah jungmin.. “mummy!!!”jrit choi rim... “ssshhhhh”arah jungmin.. “huh!!igtkan sapa tdi..awk nii..”balas choi rim.. jungmin hnya terssnyum lalu melabuhkan pnggungnya di sebelah choi rim... “errrmmm,tka slang kata..bleh sya join..”tnya jungmin.. “join??!! x masalah..kta lwan ea..spa dpat slesaikan dgn cpat dia mnang...”kata choi rim.. “klau kalah??”tnya jungmin.. “klau klah...klau klah ea...urmmmm....kne bwa prgi main ski ais...cm mna??”balas choi rim.. “hmmm,main ski ais!! deal...xda masalah..snang jee nii..”jwab jungmin...mereka pon memulakan cabaran mereka...sementara itu,,eun gun ktawa kcil m'dgar crita dari yoseob.. “nak taw lpas 2 apa jdi dkat ron..”tnya yoseob... “nak2..apa jdi lpas tu..cpat laa..”jwab eun gun... “tiba2 ron terkucir dlm suar lpas nmpak lbah2 itu”kata yoseob... “biar btul..”jwab eun gun smbil ktawa...lalu yoseob m'nutup mulut eun gun.. “hey,ktawa pelan2 skit...”kata yoseob.. “ok2!!!kelakar laaa..”balas eun gun smbil tersnyum... “hmmmm,kn manis kalau awk slalu snyum & ktawa mcm nii..”kata yoseob..tiba2 eun gun dpat rasakan seluruh mukanya jdi hngat... “hmmm,dah naik merah dah muka dia...malu ea..”kata yoseob..eun gun hnya menundukkn mukanya... “ok2!! kter smbung balik ea..”kata yoseob.. “hmmm,dah laa,cian awk pnt...”kata eun gun... “hbis 2 nak wat ape?”tnya yoseob.. “wat bodo je”jwab eun gun smbil ktawa kcil... “oooo,pndai ea skunk nii..”kata yoseob lalu mencuit pnggang eun gun... “ehhh,xnak laa..gli laa..”rayu eun gun lantas m'mgang tgn yoseob...tiba2 mata mereka b'tntngan...lalu eun gun prlahan2 lpaskan tgn yoseob & m'mndang ke arah lain untuk m'ymbunyikan prasaan malunya...yoseob hnya tersnyum dgn gelagat eun gun yg agak pemalu itu...


hah!! i'm finish..”kata jungmin... “OMG!!! x mngkin...”jwab choi rim smbil meltakkn kpalenya di meja... “maen tpu ea??”tnya choi rim smbil m'nnjukkn pen ke arah jungmin... “ehhh!!!mna ada..klau x cya check laaa...”kata jungmin lalu choi rim pon priksa... “ha'ah,btul sume nya...”jwab choi rim dgn nda yg sdikit kcewa... “ala..awk jgn laa sdih mcm ni,,xpa kter jdi prgi ski ais tpi bia sya yg blnja ea...”kata jungmin... “yes!!2 la yg sya nak dngar tdi...”jwab choi rim smbil ktawa.. “oooo..awk knekan sya ea..nakal ea”kata jungmin ingin mencubit pipi choi rim tpi choi lgi pntas b'tndak,dia bingkas bngun & lari dari situ...jungmin hnya ketawa kcil smbil m'gelengkn kpalanya....


eun gun jom..kter g ski ais..”kata choi rim smbil menarik tgn eun gun... “mwooo??!!”tnya eun gun.. “ikut je laa”jwab choi rim...mereka pon keluar.. “yoseob jom kter g ski ais..”kata jungmin... “knapa tba2 ubah haluan lak ni..”tnya yoseob.. “t laa ak story msa jln..”jwb jungmin...yoseob hnya m'anggukkn kpalenya...tiba2 di luar library, “choi rim,nak prgi ski ais..maen kasut roda pon x pnah..”kata eun gun... “alah kau nii ak kan ada...so jgn tkut laa..”jwab choi rim.. “naik ape g sna,,byk tol duet kau ari ni,,slalu nya jmat je..”kata eun gun.. “hah!listen here..kter prgi dgn dowg 2..”smbil m'nunjuk ke arah jungmin & yoseob sdang menuju ke arah mereka... “mwooo???!!”tnya eun gun... “ehhh!!kau diam jee..ikut jee,bkan snang org nak blanja...”bisik choi rim... “urrmmm,ye la..bab jmat bgi kat kau...”ngomel eun gun..choi rim hnya tersnyum... “mari kter grak skarang...lantas yoseob menolak choi rim dduk di dpan sbelah jungmin...& yoseob masuk di pintu blakang... “psal pe plak choi rim dduk kt dpn..”bisik eun gun...jungmin m'buka pintu untuk eun gun & eun gun pon masuk...semua dah ada dalam kreta.. “nak tnya??”kata choi rim.. “apa dia??”kata jungmin... “knapa yoseob xnak dduk kat dpan ni??”tnya choi rim.. jungmin tersnyum dgn p'tnyaan choi rim... “hmmm,sya dah bosan laa dduk kat dpn,,pe slahnya sya bgi awk dduk kat dpan..”balas yoseob smbil m'gelengkn kpalenya... “ooo,g 2 ea...bkan nak knekan sya...”jwab choi rim.. “ehh!! mna ada..”kata jungmin...yoseob hnya tersnyum.. “haaiisshh,choi rim x reti nak dduk diam2 laaa..'bisik eun gun...lalu mereka pon bertolak....

                                                             ~ CONTINUE ~





  “Ring ding dong..ring ding dong..”loceng rumah b'bnyi.. “alah,kau ni rjin sgt tekan loceng umah nape??masuk je lain kali..”kata choi rim smbil m'gambil brang2 yg di bawa pulang eun gun... “saje je..hmmm,sonok tgok drama kau tdi..”kata eun gun... “urrrmmm,bleh laa..tpi x sonok laa eun gun x join skali”balas someone..eun gun rase pelik dgn suara yg m'jwab pertnyaan nya tadi...sebaik saja melihat di ruang tamu,,eun gun terkjut “woohyun!!! L!!!...” kata eun gun... woohyun & L hnya tersenyum... “ppssstttt,eun gun mari sini jap”pnggil choi rim yg m'yorok di sebalik tiang..eun gun pon menuju ke arah choi rim.. “sowi ar ak x bgitaw unk awl2..tdi lpas je unk kluar dowg dtg,,pnt ak halang tpi..kau tgok ar sndiri..”kata choi rim sparuh berbsik... “hmmm,ak xnak masuk cmpur kau lyan laa ea..i'm already tired now..bye2 chingu muuuaaahhhh”balas eun gun lalu berlalu dari situ... “eun gun...eun gun...”pnggil choi rim tpi eun gun x m'hiraukan pnggilan choi rim...lau choi rim prgi ke dapur m'gambil minuman & m'hidangkan minuman kpda woohyun & L... “hmmm,minum laa actually jus je yg ada..biase laa rumah bujang..”kata choi rim...kata2 choi rim membuatkan woohyun & L ketawa... “waeyo??”tnya choi rim.. “nothing...nothing..”jwb woohyun... “choi rim eun gun mna??”tnya L.. “hmmm,dia ada dlm bilik,pnt katanya”jwb choi rim..lantas L bangun lalu menuju ke bilik eun gun... “ehh! L nak prgi mana 2??”tnya choi rim.. “hmmm,dia nk gi tndas laa..knape awk nak ikut ke??”jwb woohyun.. “ooo,tndas..tpi...mcm mna L tau tndas kt umah ni,sya x tnjukkan lagi..”balas choi rim...woohyun hnya tersnyum... “ehh!xnak balik ke??dah lwat sgt nii,esok kan skolah..”kata choi rim.. “ooo,,esok skolah ea..awk prgi laa skolah sorg2,rjin nya..”balas woohyun.. “hmmm,lpa plak esok cuti”jwab choi rim lalu mukanya jdi merah... “malu laa 2..”kata woohyun,,choi rim hnya mendiamkan diri... “choi rim,awk ni biase masuk kawad ea??”tnya woohyun,, “mwo??!!”jwab choi rim pnuh tnda kehairanan.. “ye la..xpnat ke berdiri dari tadi”jwab woohyun lalu menarik tgan choi rim dduk di sbelahnya..lalu woohyun m'gambil remote televisyen & tkan btang on.. “hmmm,x sonok laa tgok televisyen klau x snack kan..”kata woohyun lantas bangun & menuju ke dapur... “haaaiisshh,mmat ni ak dah ngantuk thap gaban nii..nnti ak halau nnti kata kuang ajar plak..”ngomel choi rim lalu menguap...woohyun tersermpak dgn L.. “L asl berdiri kat luar nii..knapa x msuk??”cdang woohyun.. “isshh,kau gila apa..ni kan bilik pompan,klau ak tnggu luar nnti die kuar gak an..”jwb L.. “xda nya..lbih baik kau masuk trus..”smbil menolak L ke dlm bilik eun gun.. “all is well,L”kata woohyun smbil menuju ke dapur.. sebaik saja L masuk ke dlm bilik eun gun..sunyi sepi..hnya lmpu tido sje terpasang.. “fuhhh,slamat aku,,nasib baik dia tido..nnti kau woohyun..”ngomel L.. sebaik sja woohyun tiba di ruang tamu, “laa,dh tertido rupa nya..”keluh woohyun lalu memangku choi rim ke bilik nya... “klau yg ni bilik eun gun..yg nii msti bilik choi rim”bisik woohyun lantas masuk & m'ltakkan choi rim di ats katil... “good night my sleeping beauty..have a sweet dream..”bisik woohyun di telinga choi rim..jari-jemari woohyun lmbut membelai rambut choi rim,matanya asyik memerhatikan wjah choi rim..dari mata trun ke hidung,dari hidung trun pipi..dari pipi trun ke bbir..tiba2 jntung woohyun berdegup kncang..lalu dia meletakkn tgan nya di dada... “woohyun..sabar,woohyun..”bisik woohyun kpda diri nya..skali lgi woohyun melihat bbir merah choi rim..jntungnya berdegup kncang..lalu woohyun merapati wjah nya ke muka choi rim..tinggal beberapa inchi sja, “saranghae choi rim”lalu woohyun mengucup bbir choi rim...selepas itu,,woohyun kmbali membelai lmbut rmbut choi rim smbil dia m'nyanyikan lgu HUG nyanyian DBSK,matanya memerhatikan bulan di luar jndela..tiba2 lengan woohyun di tarik lmbut oleh choi rim dgn matanya terpjam lalu choi rim memeluk lengan woohyun.. “aduhh,lenguh laa kalau mcm ni..”keluh woohyun lalu m'buat kptusan..dia naik ats katil choi rim & dia m'yndarkan dirinya di birai katil.. “hah!!baru selesa..”ngomel woohyun..skali lgi tgan choi rim merangkul pnggng woohyun..tapi woohyun hnya membiarkan saja..


L pula sdang melihat brang2 kepunyaan eun gun..tiba2, “daapppp”slh 1 brang eun gun jatuh..lalu mengejutkan eun gun.. “sapa 2?? choi rim ea,,kau ni klau ye pon hati2 laa skit..”lantas m'hmpiri L.. eun gun ingin m'jerit ttapi tgan L pntas menutup mulutnya... eun gun meronta-ronta..lalu mereka ber-2 rebah di ats katil.. L berada di atas eun gun...“ssshhhh..”arah L..eun gun m'anggukkn kpalenya..perlhan2 L menarik tgan nya dari menutup mulut eun gun...sebaik saja L buat bgitu,eun gun trus m'jerit “choi rim!!!!”jerit eun gun..di bilik choi rim,woohyun terkjut lalu m'ntup tlinga choi rim dari t'jaga.. “L nii..apa yg di buat kat dlm 2 smpai eun gun jrit nama choi rim,,klau dia terjga mati laa ak..”ngomel woohyun...di bilik eun gun.. “hey..ssshhhhh..diam..laaa..ssshhh”arah L..tetapi eun gun x mempedulikan L,,dgn tiba2 L mengucup bbir eun gun...keadaan m'jadi sunyi.. “hah!! snyap pon..baru laa aman skit”bisik woohyun.. setelah bberapa mnit, “hmmm,diam pon awk ni..”kata L... “kalau awk diam dari tdi sya x kiss awk..”smbung L.. “awk ni kan..jhat taw x..”jwb eun gun dlm keadaan m'ngis lalu menepuk-nepuk dada L.. “hey..eun gun,,ssshhhhhh..klau x...”ugut L...eun gun trus m'ngis & m'ngis.. “dah laa 2..mianei..”rayu L melihat eun gun x berhnti m'ngis...lantas L menarik eun gun dlm dakapan nya... “eun gun...sssshhhhh,oppa is here..stop crying please..”rayu L... “oppa....”balas eun gun dlm separuh sedar..lalu eun gun m'balas pelukan L dgn erat.. “oppa??!! btul ke eun gun ckap tdi..”bisik L..sebaik saja dia melihat eun gun dlm dakapan nya..eun gun tido dgn nyenyaknya...L hnya tersnyum lantas L bangun trus membetulkn posisi eun gun lalu m'yelimutinya & L kucup dahi eun gun lantas menuju ke ruang tamu,merebah kan dirinya di sofa & trus lena..
choi rim m'ggosok2 matanya yg silau dgn sinaran matahari dari jendela... “urrrmm,malasnya nak bangun..”ngomel choi rim..lalu tgannya m'raba-raba di sekelilingnya.. “ehh! Hangatnya bntal pluk ak nii,,”kata choi rim... “monink choi rim”kata woohyun.. “ohh..no..awk tido gan sya..OMG!!!”jwb choi rim.. “ no,no,no..awk yg tarik sya,awk yg pluk sya kan..”balas woohyun.. “hmmmmm...”choi rim k'hilangan kata2.. “mmg btul apa yg woohyun ckp 2”bisik choi rim.. “hah! Slh sapa skunk ni,,awk ke sya??”kata woohyun smbil tersnyum..muka choi rim sdah merah padam.. “awk nii kan...”jwb choi rim lalu m'baling bantal kpda woohyun... “ooo,makin brani ea..nnti siap laa awk..”ugut woohyun lalu m'gejar choi rim..lantas woohyun merangkul pnggang choi rim.. “hah!! dah dpat x bleh lari lgi..” kata woohyun.. “ehh!! apa nii gli laaa..lps laa..”jwab choi rim.. “ok!! tapi 1 syarat..kiss dulu..”kata woohyun... “jgn harap laa”,lalu m'yiku prut woohyun & trus keluar dari stu.. “adduuhh,,sakitnyaa..senak tol...”kata woohyun smbil m'mgang prut nya...choi rim pantas kluar dari bliknya... “eun gun...eun gun...”pnggil choi rim...lalu choi rim menuju ke dapur & terlihat eun gun sdang m'yediakan breakfast... “monink choi rim..mkan laa ea,ak nak g library taw..”kata eun gun & terus beredar dari situ...choi rim kehairanan smbil m'ggarukan kpalenya...eun gun lalu m'buka pintu untuk keluar..matanya terpandang melihat L masih di buai mmpi di sofa & eun gun terus berlalu...di dapur choi rim sdang m'nikmati breakfastnya seorg diri.. “hmmm,makin lama hal ni makin pyah laa ak nak fham,alahaiii,sakit kpale,hati semua nya bercmpur...”ngomel choi rim... “kalau hidup mcm dulu kan best,xda masalah..happy2 je sllu...”smbung choi rim... “ lgi 1 knape ak & eun gun bleh knl dgn jungmin,yoseob,L & woohyun,,haiiissshh..semua ni x msuk akal laaa..” smbung choi rim lgi...choi rim terasa bahu nya di pgang.. “awk rasa m'yesal ke knl dgn kami ber-4???” tnya woohyun... “ada laa skit” jwab choi rim ringkas...woohyun hnya terdiam & m'nuju ke ruang tamu... “haaaiiisshhh,ak btul pening ar dgn semua nii” bisik choi rim lantas bangun & mencuci pnggan mangguk...

                                             ~ CONTINUE ~


Monday, January 23, 2012

Can you smile...:)

Annyeong haseyo....huhuhu...
blur yew otak aq nie...
ni sbb aq boring la sbb 2 la nk kgsi sesuatu 2....x pnting pn sbnr yew...
ala...cte sal kpop je...huh....
1st aq nk cte la spe yg aq mnt2 nie....hehehe....jeng3....taraaaaaaaaa..........
nie la dye....spe nie...yah si BLING2 SHINee.....em...1st grop aq mnt...hehe..aq mnt sume...x de pn t`kcuali...hehe.best la dorg nie...da la rpt...huhuhu...antra 1 sme len lak 2...lau nk bkti yew...meh la sni de byk ag pic2 dorg nie...
hm....nk mkn ayam pn tggu sme2 nk mkn....hehe....aish da la favourite aq ayam 2....ish...x thn yew....oppa2...suap at choi rim gak....em...eun gun?nk gak???hehehe....da knl ke dorg nie...2 la onew n jonghyun...mmg ncem n gilew2 la...









em...2 la dy...nk plok2 pn leh....haha....ksh pe kn...aslkn rpt kn hbngan kwn 2...2 la dy onew n key...onew plok key...syg dongsaeng...haha..yg nie x slp...salu yew tmpt cmnie at star king....
toi la 2...
















yg nie plak...minho n onew....nie wk2 dorg mc music core at mbc...hehe....cmei ye gigi minho...ske tgk mte smile onew 2....








aigooooo....spe lak pmpn nie...hehe...jgn tertipu lak...sbnr ye nie laki taw...hehe....taemin sbgai maknae dlm grop n brain gak dlm grop n onew lead....hahaha.....meow.....cmei yew dorg tru orange caramel....nynyi lgu pe erk.....hemmm....ok x pkai bju nie nynyi lgu ring ding dong....hehehe,,,
x leh byg la....nmpk bnor hdoh yew...hehehe....







nie plak si bling2 jonghyun and almighty key....huhuhu...cmei kn lau dorg snap pic cm2...hehe...key....kusut yew rmbt...nnt nk msk dlm pic....toi kn rmbt dlu....










ske plak syum2 si taemin 2....minho????pndg je npe????










hem...yg nie x de modal la nk ckp...hehe....mianeiyo....tp phm2 la dorg nie snap pi bese jew....











em...nie dy line91....dlm grop dorg...minho and key....syok ye lau minho sndar at aq....huhuhu....cmei ye key rmbt cm2 dri lgu lucifer 2...hehe










em...mnje ye jonghyun kat taemin....ats pntas pn smpt2 ag nk mnje2....taemin nie demi nk jge ati hyung dy...bio kn je yew...huhuhu.....










em....nie psal lak key nie...smpt ag jlir2 ldah yew....hehehe....slmt onew x nmpk...lau x....mst kne takkkbammmm....hehe.....fuh...sket glew lau kne ttttaaaakkkkbbbamm...




















ai,,,cmei ye maknae nie...wm...key pon cmei gak...hehe...ok...jom snap pic....1,2,3...

























pe yg onew pggng 2 ha???em...dpt teka x...confius gak pe la dy pggng 2...hehe...pic dorg ag kn...hehe...bese la...




















em...mke srupa x...hehe...si cmei key and si ncem jonghyun...hehe...tingin nk tgkp pic cmni with eungun...heheh?????























pndg2 pe 2 mamat nie...em...nmpk x mlut jonghyun 2...dy ckp nk kisss taemin...tp taemin :) jew...hehe....maknae t`cnta jonghyun.
















ni pon nk jd cm jonghyun and taemin cm pic at ats 2...hehe...glak la minho....key pon cm x mau lyn jew....nmpk gigi sket jew...ala...nk jge ati yeodongsaeng dy kn...


















em...sweet ye :) onew...lau owg tgk pon leh :)gak kn...huhu...tp confius erk pe dorg glak kn 2...heh...
































SHINee versi female....beautiful than the rude one `snsd`!!!!!
hahaha...ade ag...
SHINee versi cute...
SHINee versi hanbok
SHINee versi hello
SHINee versi wallpaper
SHINee versi hello baby...
hehe...sdah tamat agkye cte aq ari nie...








p/s:jgn ketinggalan mnonton hello baby mblaq lak msim ke-5...
hehe...downloud2.... bye...