CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 21, 2012

# tRagIs sToRy ------> hEartBeaT #


dengarkan lah..
inilah kisah tragisku..
hnya menghancurkan hatiku..
   aku masih lagi tidak melupakanmu..
   aku asyik hnya memikirkan mu..
   kau amat ku rindui..
   spnjang mlam tak bisa melelapkan mataku..
   hujan menitis di jendela hatiku..
   di ruang yg aku tinggalkan..
   aku amat merinduimu..
byg blakangmu berlalu masa hujan..
aku tak bisa b'buat apa2 lgi..
tiap hari terus m'yesali..
maafkn aku,aku berdoa,aku ingin kau kmbali..
aku tak bisa tak mmpu menahannya..
tak tertnggung olehku m'lalui hri tnpamu..
mataku m'ngalir airmta lgi..
bisakah aku m'lpakan mu..
smpai bilakah hrus aku bgini... 


                                    ~ tRanSlAtE : uKiSs--->0330 ~

0 comments:

Post a Comment